Ako rozoznať súpravy
Ak je modro-strieborný, čo je to?
Hoci modro-strieborné sfarbenie zovňajšku bolo spočiatku použité len na TGV Antlantique (symbolizujú farby oceánu), sú postupne nanášané na celú flotilu TGV SNCF. Toto je výzvou pre pozorovateľov TGV, pre rozlišovanie ktorá súprava je ktorá. Niektoré drobné rozdiely, ktoré vám môžu pomôcť rozoznať od seba viacero modro-strieborných typov TGV, sú zhrnuté nižšie.
- Počet vložených vozňov v TGV Antlantique je 10, voči 8 vo všetkých ostatných typoch
- Čísla súprav sú v rozpätí 1 - 118 pre TGV Paris Sud-Est, 301 - 405 pre TGV Antlantique, 501 - 550 pre dvojsystémové TGV Réseau, 4501 - 4530 pre trojsystémové TGV Réseau. Pozri úplné informácie o číslovaní súprav v rastri TGV . Číslo modrými číslicami, nájdete na bokoch nosa rušňov súpravy.
Plocha strechy TGV PSE je menej aerodynamická voči jeho novším náprotivkom, TGV Antlantique a Réseau.
BISTRO-vložený vozeň (identifikovateľný pruhom žltej farby na dverách) je umiestnený odlišne voči TGV Réseau. Na súpravách TGV PSE a Antlantique, má tento vložený vozeň dvere priľahlé k vloženým vozňom druhej triedy (identifikovateľný tyrkysovým pásom na dverách), zatiaľ čo žlté dvere v TGV Réseau sú priľahlé k vloženým vozňom 1.triedy (identifikovateľné červeným pruhom na dverách).
Ak je červený, čo to je ?
Červená súprava TGV jednoznačne prináleží k službám spoločnosti THALYS. Sú dva podobné typy súprav THALYS, známe ako PBA a PBKA. Písmená sú inicálkami pre mestá obsluhované každým typom: P pre Paríž, B pre Bruxelles, A pre Amsterdam, a K pre Köln.
- Čísla súprav začínajú 45 pre súpravy PBA, alebo začínajú 43 pre súpravy PBKA. Pozri úplné informácie o číslovaní súprav v rastri TGV . Číslo bielymi číslicami, nájdete na bokoch nosa súpravy.
- Nos súpravy PBKA je viac zaguľatený a má ucelený hlavný aerodynamický štít namiesto zdvojeného okenného aerodynamického štítu typu PBA.
Posledná aktualizácia: Február 2000 (pôvodná verzia)
Strana vytvorená / Site created: 15-IV-2002