RABe 504 / EC250
(Giruno)
Rad vysokorýchlostných súprav bez naklápacieho
systému bude premávať najmä na trati Frankfurt/M ( DB ) - Zürich ( SBB-CFF-FFS ) - Milano ( FS )
Technické údaje
Objednávka |
30.10.2014 |
Počet vlakových súprav |
29 po 11 vozňov |
Počet opčných vlakových súprav |
92 |
Sprevádzkovanie |
12/2019 |
Počet trakčných motorov na jednotku |
8 |
Max . rýchlosť |
250 km/h |
Trakčné napätie |
~ 15 kV 16,7 Hz
~ 25 kV 50 Hz
= 3 kV |
Maximálny výkon na obvode hnacích kolies |
~ 4,72 MW
= 3,92 MW |
Rozchod |
1 435 mm |
Celková hmotnosť – r. o. |
380 t |
Šírka skrine |
2 900 mm |
Výška skrine |
4 255 mm |
Celková dĺžka |
202 m |
Celkový počet sedadiel |
117 (1. trieda)
286 + 4 (2. trieda) |
( Zdroje/Sources: Addams, Wikipedia , Stadler Rail AG )
Odkazy/Links:
15 rokov
prevádzky vysokorýchlostnych vlakov v Európe
Železničná
URL Bertrama Wlasaka o.i. o vlakoch s naklápacou
technológiou (len nemecky a anglicky)
EriksRailNews - správy o vysokorýchlostnej
želelezničnej doprave (len anglicky)
Eurailpress -
železničné správy z Európy
(len nemecky)
International
Railway Journal (len
anglicky)
Railway Gazette
International (len anglicky)
EÚ: železničná doprava - súhrn
legislatívy (v jazykoch
krajín EÚ 15 - do 30.4.2004, v slovenskom jazyku veľmi
málo)
UIC: vysokorýchlostná
železničná doprava
Vlaky s
naklápacími súpravami - URL Klubu přátel
železnic
Vysokorýchlostná
žel.doprava v Európe - bakalárska práca Jiřího
Kinského
Vysokorýchlostná železničná doprava v Európe - správy z tlače
, diskusia
Siemens a
Alstom vytvoria konzorcium pri vývoji európskeho
vysokorýchlostného vlaku
Vysokorýchlostné
a naklápacie vlaky sveta - základné parametre
Súčasné
tendencie vývoja vysokorýchlostných systémov pre
hromadnú prepravu osôb
Strana vytvorená / Site created : 25-IX-2016
Posledná aktualizácia / Last update : 24-9-2016