Železničná trať / Railway line
Poprad-Tatry - Žilina
napäťová sústava/Power supply: = 3 kV
- 8. XII. 1871 sprevádzkovanie trate / line opening
( Zdroj / Source : 33 )
1862 - vydanie koncesie na stavbu trate Hranice na Mor. - Púchov - Poprad - Košice
( Zdroj /Source : 33/99 )
- prev. dĺžka trate Čadca - Žilina - Košice: 279, 624 km.
( Zdroj/Source : 27/1931/2/605 )
V Kraľovanoch sa na stanici rekonštruuje aj bez
slnka
Komplexná rekonštrukcia zvršku
a trakcného vedenia na trati Turany - Kralovany, spolu s
vynovenímnástupišta, zacala síce vlani a ukoncenie je
plánované v budúcom roku, ale gro prác ide na plné obrátky
v týchto mesiacoch. Aj ked je už výluk menej, v apríli až
máji ich bolo 38.
(úplné znenie clánku: Ž-Semafor 11/2006)
Niekde už vlaky premávajú, pribudli však ďalšie obmedzenia (19. 11. 2004)
Preprava vlakmi ... je odstavená (19. 11. 2004)
Na Liptove sa zrazil vlak s drezinou
ŽILINA 4.
11.2004 - Medzi stanicami Paludzka a
Liptovskými Vlachmi sa dnes dopoludnia zrazil nákladný
vlak s malým obslužným motorovým koľajovým vozidlom, tzv.
drezinou. Agentúru SITA informoval hovorca Krajského
riaditeľstva Policajného zboru v Žiline Igor Mahút. Koľaj je
zatiaľ neprejazdná. Drezina narazila v protismere do
nákladného vlaku, pričom sa v nej ľahko zranili dve osoby.
Podľa Mahúta mali oba mechanizmy povolené jazdiť súbežne,
ale drezina išla opačným smerom.
Pätnásťročného mladíka zo
Stankovian usmrtil osobný vlak
Bratislava 26.
10.2004 - Život 15-ročného mladíka z obce Stankovany v okrese
Ružomberok vyhasol po tom, čo ho v pondelok krátko pred 14.00
h zrazil osobný vlak v úseku Stankovany –
Kraľovany . Podľa rušňovodiča chlapec vyskočil spoza
stožiara trolejového vedenia asi tri metre pred prichádzajúci
vlak, ktorý ho zachytil pravým schodíkom rušňa.
Lekár pri obhliadke tela konštatoval, že smrť nastala v
okamihu po náraze. U rušňovodiča, ktorý pre mimoriadne
krátku vzdialenosť zatiahol rýchlobrzdu až po kolízii,
nezistili požitie alkoholu. Doprava na koľaji, kde k tragédii
došlo, bola na 2,5 hodiny zastavená, čo si vyžiadalo
meškanie siedmich vlakov.
TASR o tom dnes informoval hovorca Železničnej polície Jozef
Búranský.
V Hrboltovej prešiel vlak ...
Bratislava 18.
10.2004 - Nákladný vlak prešiel v sobotu na zastávke v
Hrboltovej ...
Rušňovodič vo výpovedi uviedol, že ... asi 150 m pri
príchode vlaku do zastávky. Keď použil výstražné zvukové
znamenie, ... Napriek tomu, že rušňovodič použil
rýchlobrzdu, pre krátku vzdialenosť už nedokázal predísť
... Železničná polícia nezistila u rušňovodiča požitie
alkoholu.
TASR informáciu poskytol hovorca Železničnej polície Jozef
Búranský.
Na železničnej trati Poprad – Svit našli dnes
ráno ...
Bratislava 21.
07.2004 - Dnes v skorých ranných hodinách našli na
železničnej trati Poprad – Svit ...
Podľa lekára mal .... je v štádiu vyšetrovania. Udalosť si
vyžiadala zastavenie železničnej dopravy na prvej koľaji od
04.55 h do 6.40 hod.
TASR o prípade informoval hovorca Železničnej polície Jozef
Búranský.
Pod kolesami rýchlika ...
Ružomberok 28.
06. 2004 - ... Zhodou nešťastných náhod v tom čase
prechádzal stanicou rýchlik Lomnica idúci z Bratislavy do
Popradu. Jeho rušňovodič vypovedal, že ... Použil
výstražné zvukové znamenie a rýchlobrzdu. Nešťastiu už
nedokázal zabrániť, uviedol dnes pre TASR hovorca
Železničnej polície Jozef Búranský.
V súvislosti s tragédiou v stanici Ružomberok-Rybárpole
prerušili dopravu na takmer dve hodiny. Zmeškali pritom tri
rýchliky, jeden IC vlak a tri osobné vlaky.
Od začiatku tohto roka zahynulo na slovenských železniciach 34
ľudí, z nich väčšina prišla o život pre podcenenie
nebezpečenstva. Nedovolene vstúpili do koľajiska, prípadne
nepozorne prechádzali dopravným prostriedkom cez železničné
priecestie, kde ich zachytil idúci vlak, uviedol Búranský.
Polícia zatiaľ nezistila totožnosť mŕtveho muža
Liptovský
Mikuláš 16. 06.2004 - Polícia zatiaľ nezistila totožnosť
mŕtveho muža, ktorého našli ...
Mŕtvy muž nemal pri sebe žiadne doklady a predmety. Mal
približne 35 rokov, hnedé oči, meral 172 cm, bol štíhly -
vážil asi 75 kg. Čierne, husté prešedivené vlasy, nad
ušami dlhé asi deväť centimetrov, si spredu česal do pravej
strany. V ústach na hornej čeľusti vpravo mal tri korunky zo
žltého kovu (na zuboch 3, 4 a 5). Na jeho tele nezistili
žiadne známky po starších úrazoch alebo operáciách. Mal
oblečenú tmavomodrú mikinu bez značky, bledomodré
šuštiakové nohavice na pravej prednej časti s modrým
nápisom "budmil", na nohách čierne ponožky a
čiernohnedé turistické topánky, veľkosť 8.
Akékoľvek informácie, ktoré by pomohli objasniť totožnosť
mŕtveho muža, prípadne okolnosti trestného činu, môžu
občania ohlásiť na oddelenie Železničnej polície Liptovský
Mikuláš, tel. 044 5514152 alebo mobil 0905 414 805.
TASR informovalo o tom dnes oddelenie Železničnej polície v
Liptovskom Mikuláši.
Povolanec Michal vyskočil z rýchlika a skončil v
nemocnici s otrasom mozgu
Bratislava 5.
05.2004 - Zranením s dobou liečenia až štyri mesiace sa v
utorok dopoludnia skončilo putovanie 19-ročného povolanca
Michala zo Sniny k vojenskému útvaru v Kežmarku.
Mladík s o rok starším kamarátom cestoval rýchlikom Dargov.
V Poprade však nestihli
vystúpiť, preto sa rýchlo presunuli do posledného vozňa, kde
Michal odistil a otvoril koncové posuvné dvere, vyhodil na
trať tašku a za jazdy zo súpravy vyskočil.
Jeho spolucestujúci sa zľakol a vystúpil až v Štrbe , odkiaľ šiel peši
hľadať Michala. Zraneného mladíka previezli do nemocnice v
Poprade. Michal má otras mozgu ťažkého stupňa a rôzne
pomliaždeniny hlavy a tela. Lekári mu odobrali aj krv na
zistenie prítomnosti alkoholu. Jeho spoločníkovi v dychu
policajti namerali 1,33 promile alkoholu.
TASR o tom dnes informoval hovorca ŽP Jozef Búranský.
Muž pred zrážkou s vlakom rozpažil ruky
Bratislava 24.
3.2004 - Na následky mnohopočetných poranení na mieste zomrel
46-ročný muž z Liptovského Petra, ktorý sa v pondelok pred
pol jedenástou v noci ...
TASR o tom dnes informoval hovorca ŽP Jozef Búranský.
Železnice majú postaviť nový terminál
4.
3.2004, hn/dj - ŽSR majú do príchodu KIA Motors vybudovať nový
terminál v Tepličke pri Žiline. Ten je zahrnutý v
investičnom programe železníc, a preto ministerstvo dopravy na
urýchlenie výstavby prispeje minimálne. Minister predbežne
...
Vrútockí železniční policajti
odhalili mladíkov, ktorí si
prilepšili krádežami
Bratislava 16.
1.2004 - Príslušníci Železničnej polície vo Vrútkach odhalili dvoch
22-ročných mladíkov z Považskej Bystrice a Martina, ktorí sa
rozhodli prilepšiť si krádežami.
Tandem ešte v noci z 29. na 30. decembra minulého roka z
miestnosti vozmajstrov na nákladnej stanici
vo Vrútkach odcudzil ...
Železnice postavia vlastnú
GSM sieť
04.09.2003,
Tomáš Bella - Na Slovensku sa začína v týchto mesiacoch
stavať tretia GSM sieť. Pokrývať však bude len hlavné
koridory okolo železničných tratí a využívať ju budú len
zamestnanci ŽSR . Priniesť by mala zvýšenie bezpečnosti
vlakovej dopravy a zhustenie frekvencie vlakov na
najvyťaženejších úsekoch. Hlavným dôvodom na zavedenie
novej siete GSM-R určenej najmä pre komunikáciu
rušňovodičov s centrami riadiacimi vlakovú dopravu je
zjednotenie komunikačných štandardov pre celú Európu. “Pri
ceste vlaku po Európe totiž treba dnes často vymieňať
rušeň len preto, lebo v rôznych krajinách sa používajú na
komunikáciu rôzne štandardy,“ hovorí Johann Garstenauer,
viceprezident pre predaj ...
Železnice navyše ani nevypísali výberové konanie na GSM-R a
zákazku zverili priamo firme Kapsch. S ňou sa v súčasnosti
snažia dohodnúť na zmene kontraktu tak, aby zohľadňoval
horšiu finančnú situáciu podniku. Podľa J. Keresteša je
totiž “už dnes jasné, že nie je v možnostiach ŽSR finančne pokryť
objem podpísaných zmlúv“. Len cena za realizáciu prvej z
piatich etáp výstavby GSM-R na trati Kúty - Bratislava – Nové Zámky by mala byť
okolo pol miliardy korún.
Pod hladinou Liptovskej Mary
Preložené trate
02.09.2003,
z materiálov Ž semaforu pripravil Jozef Kunik - Aj vy ste
strávili leto na brehu liptovskej priehrady? Možno ste si ani
neuvedomili, že aj tam dole, pod vodnou hladinou, sa kedysi
preháňali medzinárodné rýchliky a hrmotné nákladné vlaky?
Veru, nebolo ...
Železniční policajti objasnili sobotňajšiu lúpež na zastávke v
Štrbe
Uverejnené 01.08.2003 v Novom dni
Bratislava 31.
07.2003 - Objasniť sobotňajšiu lúpež, ktorá sa stala v
objekte železničnej zastávky v Štrbe ,
sa podarilo ...
Spadol pred rýchlik
03.07.2003 hud, ŠTRBA – K hroznej tragédii sa schylovalo v
utorok na železničnej trati medzi Štrbou
a Lučivnou . O 18.45 h tu rýchlik Spišan narazil do ...
Rýchlik Spišan narazil pri Štrbe do traktora
BRATISLAVA 1.
júla 2003 - Vlaková nehoda sa dnes stala na východe Slovenska.
Rýchlik Spišan o 18:45 pri železničnej zastávke Lučivná pri Štrbe narazil do traktora. Ako
agentúru SITA informoval riaditeľ odboru komunikácie ZSSK Miloš Čikovský, ...
Na Liptove vyčíňa voda, je stav ohrozenia
Voda z topiaceho sa snehu znepríjemňuje
život aj obyvateľom obce Huncovce, okr. Kežmarok.
ANDREA
HARMANOVÁ, 13. 3. 2003, KRÁĽOVA LEHOTA – Už niekoľko dní
vyčíňa na Liptove voda, v obci Kráľova Lehota vyhlásili
stav ohrozenia. Oteplenie a dážď spôsobuje, že sneh sa topí
a voda sa prúdom valí z kopcov a svahov na časť dediny zvanú
...
(krátené)
Nárazový vietor spôsobil prerušenie
železničnej dopravy
Bratislava
(28.10.2002) - Zhoršené počasie, predovšetkým silný
nárazový vietor a na východnom a strednom Slovensku i silný
dážď, počas dnešnej noci z 27. na 28. októbra spôsobili na
viacerých miestach problémy vo vlakovej doprave.
Zlá situácia sprevádzaná padaním stromov a poruchami
trakčného vedenia bola počas dnešnej noci aj na ďalších
tratiach ŽSR . V čase od 21.32 od 1.13 h bola obmedzená
doprava v úseku Ružomberok - Ľubochňa
, pričom od 0.51 h sa podarilo ...(krátené)
Zlé počasie ochromilo z nedele na
pondelok železničnú dopravu
Bratislava
(28.10.2002) - Silný vietor, dážď i padajúce lístie
spôsobili meškania vlakov osobnej dopravy na mnohých úsekoch
železničných tratí na Slovensku. Najviac postihnuté je
územie Vysokých Tatier a okolie.
V nedeľu v noci o 22.00 bola prerušená doprava na Ozubnicovej železnici Štrba - Štrbské Pleso
, keď na trať v dôsledku ...(krátené)
Rozuzlenie najskôr v rokoch 2005 - 2006
GEN. RIADITEĽ ŽSR ING. LADISLAV SAXA:
PLÁNUJEME OŽIVENIE TEPLIČKY
Miroslav PAVLÍK
Rozostavanej a už viac rokov čiastočne zakonzervovanej "novostavbe" zriaďovacej stanice Žilina-Teplička prischol nelichotivý názov "stavba storočia". Je však isté, že jej dostavaním by sa vyriešilo veľa problémov v zriaďovacích prácach nielen v uzle Žilina, ale v celej sieti ŽSR.
(úplné znenie článku sa nachádza v č. 9/2002 časopisu Ž-Semafor z 1. V. 2002)
Výstavba
Košicko-bohumínskej železnice a štátnej železnice z Vrútok do Salgótarjánu začiatkom
sedemdesiatych rokov 19. storočia hospodársky pozdvihli
mestečká a obce v Turci, ktoré ležali pri železnici.
Krpeľany nemali z dopravného hľadiska výhodnú zemepisnú
polohu, lebo obec obchádzala dôležitá cesta a železnica
síce prechádzala chotárom obce, ale na pravom brehu Váhu, s
ktorou bolo spojenie len pomocou ...
Výstavba vodnej nádrže si vyžiadala preložiť teleso
železničnej trate ČSD v dĺžke 6,79 km a to od Turian po
kraľoviansky tunel. V apríli 1949 bola vytýčená nová trasa
železničnej trate a v júli sa započalo s budovaním nového
telesa trate. Pri výstavbe novej trate v priestore Pod Boroviny
prekážala štátna cesta I. triedy, ktorú bolo potrebné
premiestniť. Z tohto dôvodu sa uskutočnila v rokoch 1951 až
1952 výstavba obchádzky cesty cez obec Šútovo, na ktorú bola
odklonená celá cestná doprava. Práce na preložke telesa
železničnej trate skončili roku 1954 a v rokoch 1955 až 1956
sa robili práce na ...
Po prvý raz sa spomínala potreba výstavby novej zastávky v
roku 1960, pretože z obce väčšina obyvateľov dochádzala do
zamestnania železnicou. Roku 1961 sa prerokovávala oprava
zastávky, ktorá sa mala obložiť durizolovými doskami a
omietnuť. Traťová dištancia Žilina v januári 1961 vykonala
...
Asanácia starej stanice Krpeľany, ktorá ležala mimo
železničnej trate bola vykonaná v lete 1974 športovcami TJ,
ktorí si materiál rozobrali na výstavbu sociálneho
zariadenia. Druhá budova zastávky slúžila ako obchod pre
zeleninu.
Lacko, R. a kolektív: Krpeľany (NADAS-AFGH, Vrútky 1995)
Buďte
rušňovodičom na trati Žilina - Liptovský Mikuláš -
Spišská Nová Ves
TABLET.TV vďaka spolupráci s ZSSK prináša
našim čitateľom zážitok, inšpirovaný hitom severských
televízií. Projekt umožňuje precestovať reálnu vlakovú
trať Žilina - Liptovský Mikuláš - Spišská Nová Ves v roli
rušňovodiča!
Bratislava 11. apríla 2015 (Teraz.sk/TABLET.TV) - TABLET.TV vám
vďaka spolupráci s Železničnou spoločnosťou Slovensko, a.s.
(ZSSK) predstavuje videoexperiment, aký na takejto úrovni na
Slovensku ešte nikto nerealizoval. Podobné projekty sú však
hitom mnohých zahraničných, najmä severských televízií.
Na rozdiel od neho však budete mať výhodu infografiky, ktorá
vám v priebehu cesty opíše, čo sa v danom okamihu okolo vás
nachádza. Ďalšie informácie o projekte nájdete pod
videooknom, ktoré znamená prechod do vlakovej reality.
Príjemnú cestu!
Žilina - Liptovský Mikuláš , 480 x 270
|
Zoznam staníc / Station list:
km
podľa |
kilometrická
|
štatistické číslo Statistic No. |
umiestnenie budovy Building position |
názov
stanice / zastávky Station / Stop name |
Alternatívne
názvy Alternative names |
|
__0 | 199, 390 + | 132506 | xx | oo | Poprad-Tatry [ 180-2 , 183 , 185 ] | Poprad-Veľká; Poprád-Veľka; Poprádfelka |
___ | 203, 270 / 203, 35 | ______ | xo | xx | hlásnica Veľká | |
__7 | 206, 541 | 132308 | oo | xx | Svit [ 505 ] | Batizovce; Batizfalva |
xxx | 207, 37_ | xxxxxx | xx xx | most/bridge | ||
___ | 208, 770 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Šuňava | |
_10 | ___, ___ | ______ | __ | __ | Mengušovce z. (zrušená zastávka / canceled stop) | Menguszfalva |
___ | 210, 420 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Šuňava | |
_11 | 210, 725 | 132407 | xo | xx | Lučivná | Lučivná kúpele; Lucsivnafürdö mh. |
___ | 210, 850 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Tatry | |
___ | 212, 003 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Tatry | |
___ | 213, 375 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Mlynica | |
___ | 214, 715 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Mlynica | |
___ | 215, 342 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Štrba | |
_16 | 215, 357 | 132209 | xo | xx | Štrba zastávka | |
___ | 216, 516 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Štrba | |
_19 | 218, 315 | 132001 | oo | xx | Štrba [ 182 ] | Csorba |
___ | 224, 562 | ______ | __ | __ | vlečka | |
_25 | 224, 700 | 132100 | xx | oo | Važec nz | Vágfalva |
___ | 225, 083 | ______ | __ | __ | vlečka | |
___ | 226, 3__ | ______ | xo | xx | ? | |
_31 | 230, 581 | 131714 | oo | xx | Východná | |
___ | 233, 474 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Hybe | |
___ | 234, 662 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Hybe | |
___ | 234, 710 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Hybe | |
___ | 235, 860 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Hybe | |
___ | 236, 900 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Mrlianka | |
___ | 238, 170 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Mrlianka | |
___ | 238, 545 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Mrlianka | |
___ | 240, 045 | ______ | __ | __ | vlečka | |
_42 | 241, 432 | 131615 | xx | oo | Kráľova Lehota [ 495 ] | Királylehota |
_47 | 246, 542 / 246, 7 | 131417 | xx | oo | Liptovský Hrádok [ 495 ] | Hrádok na Slovensku; Liptó Ujvár; Liptóujvar |
xxx | 247, 2__ | xxxxxx | xx xx | most/bridge | ||
_50 | 249, 887 | 131516 | xx | xo | Podtureň z | Sv. Ján Podturňa z.; Szt. Iván Póttornya mh. |
___ | 250, 090 | ______ | __ | __ | hlásnica Topoľ | |
___ | 250, 970 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Poruba | |
___ | 252, 470 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Poruba | |
___ | 253, 448 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Vŕba | |
_54 | 253, 694 | 131318 | xx | xo | Okoličné z | Okolično z.; Okolicsnó mh. |
xxx | 254, 0__ | xxxxxx | xx xx | most/bridge | ||
___ | 254, 564 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Vŕba | |
___ | 255, 620 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Vŕba | |
_58 | 257, 591 | 131011 | xx | oo | Liptovský Mikuláš [ 483 ] | Liptovský Svätý Mikuláš; Liptó Szent Miklós; Liptószentmiklós |
xxx | 258, 159 | xxxxxx | __ | __ | Začiatok preložky [ 483 ] | |
xxx | 259, 05_ | xxxxxx | xx xx | most/bridge | ||
___ | 264, 403 / 264, 5 | ______ | oo | xx | výhybňa Paludza (264,15 - 265,15) | |
_68 | 268, 018 | 131813 | xx | xo | Liptovské Vlachy z | |
xxx | 275, 065 / 271, 441 | xxxxxx | __ | __ | Koniec preložky [ 483 ] | |
_76 | 272, 077 / 272, 2 | 130815 | xx | oo | Liptovská Teplá [ 483 ] | Liptótepla |
___ | 275, 512 | ______ | xx | oo | výhybňa Lisková / súbeh tratí / connection of lines 180 / 338 | |
_81 | 276, 880 / 276, 93 | 13071_ (131716) |
xo | xx | Lisková z | Liszkófalva mh. |
___ | 278, 2__ | ______ | xx | xo | súbeh tratí / connection of lines 180 / 338 | |
_84 | 280, 353 | 130419 | xx | oo | Ružomberok [ 338 , 482 ] | Rózsahegy |
_86 | 282, 607 | 130617 | oo | xx | Ružomberok-Rybárpole z | Rybárpole; Rózsahegy fonógyár |
___ | 282, 681 | ______ | __ | __ | Vlečka | |
___ | 285, 221 | ______ | xo | xx | hlásnica Lipa | |
_89 | 285, 723 / 285, 9 | 130518 | xx | xo | Hrboltová z | Hrbolto mh. |
___ | 289, 609 | ______ | xx | xo | hlásnica Komjatná | Gombas z. |
_94 | 290, 820 / 290, 75 | 130310 | xo | xx | Švošov | |
___ | 291, 323 | ______ | __ | __ | hlásnica Hubová | |
_97 | 293, 133 | 130112 | xx | oo | Ľubochňa [ 481 ] | Fenyöháza |
_99 | 295, 128 | 130211 | __ | __ | Stankovany z | Sztankován mh. |
xxx | 298, 0__ | xxxxxx | xx xx | most/bridge | ||
xxx | 298, 1__ | xxxxxx | xo | xx | súbeh tratí / connection of lines 180 / 181 | |
102 | 298, 571 | 174755 | xx | oo | Kraľovany [ 181 ] | Kralován |
xxx | 300, 50 - 300, 95 | xxxxxx | xx xx | ( Kraľoviansky tunel ) | ||
___ | 302, 235 | ______ | __ | __ | hlásnica Šútovo | |
106 | 302, 237 | 174854 | xo | xx | Šútovo z | Ratkov Sútovo z.; Ratko Suttó mh.; Sútovo z.; Suttó mh. |
___ | 303, 173 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Krpeľany | |
___ | 304, 294 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Šútovo | |
___ | 304, 173 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Krpeľany | |
108 | 304, 186 | 178350 | xo | xx | Krpeľany z | |
xxx | 305, 5__ | xxxxxx | xx xx | most/bridge | ||
___ | 306, 583 | ______ | __ | __ | ? hlásnica Krpeľany | |
111 | 308, 068 / 308, 03 | 178251 | oo | xx | Turany | Nagyturany |
xxx | 309, 4__ | xxxxxx | xx xx | most/bridge | ||
115 | 311, 866 / 311, 93 | 177857 | xx | oo | Sučany [ 480 ] | Szucsany mh. |
118 | 314, 963 | ______ | oo | xx | Vrútky nákladná stanica / Freight Station [ 320 ] | |
xxx | ___, ___ | xxxxxx | xx | xo | súbeh tratí / connection of lines 180 / 320 | |
xxx | ___, ___ | xxxxxx | xx | xo | súbeh tratí / connection of lines 170 / 180 | |
120 | 316, 765 / 316, 65 | 178954 | xx | oo | Vrútky [ 170 ] | Ruttka |
___ | 319, 850 | ______ | __ | __ | VLEČKA MR D.Skala odb.výh .M1 | |
___ | 319, 858 | 17905_ | xx | oo | Vrútky zastávka (zrušená zastávka / canceled stop) | Dubná Skala |
xxx | 322, 80 - 323, 12 | xxxxxx | xx xx | ( tunel Strečno I ) | ||
xxx | 323, 70 - 324, 30 + 323, 72 - 324, 27 | xxxxxx | xx xx | ( tunel Strečno II + III ) | ||
129 | 326, 004 / 326, 03 | 178756 | xx | xo | Strečno z | Sztrecsény |
___ | 327, 695 | ______ | __ | __ | ODBOČKA Potok | |
133 | 329, 374 / 329, 7 | 178657 | oo | xx | Varín | Varna |
___ | 333, 300 | ______ | __ | __ | ODBOČKA Váh | |
138 | 334, 122 / 334, 35 | 178855 | xx | xo | Teplička nad Váhom z | Teplička z.; Teplicska mh. |
141 | 337, 627 | 179150 | xx | oo | Žilina [ 120 , 126 , 127 ] | Zsolna |
Odkazy/Links: